Sluit navigatie

Volledig geautomatiseerd verwerken van administraties

AccountingHUB is dé totaaloplossing voor accountants- en administratiekantoren.

Bekijk onze oplossing

Onze partners

Declaree.png

DECLAREE

Declaree en AccountingHUB zijn een samenwerking aangegaan om de bij AccountingHUB aangesloten accountants­ en administratiekantoren, alsmede de klanten van deze kantoren, de mogelijkheid te bieden om tegen zeer gereduceerd tarief gebruik te kunnen maken van de software van Declaree!

Declaree biedt een online ‘Expense Management’ portaal voor uw klanten om vanaf het eerste moment alle declaraties van medewerkers digitaal te registreren. Uw klanten zijn nu veel tijd kwijt aan het verzamelen, controleren en inboeken van alle “schoenendozen” met bonnen. Dankzij de automatische koppeling met AccountingHUB worden alle kosten direct geboekt, zonder dat uw klanten nog maar een woord hoeven over te typen. Dat bespaart u tijd en dus geld.

De  medewerkers van uw klanten krijgen bovendien een gratis app van Declaree waarmee ze thuis, op kantoor en onderweg direct hun bonnetjes kunnen digitaliseren, hun kilometerregistratie kunnen bijhouden of declarabele uren kunnen registreren. Dankzij begrijpelijke en per administratie instelbare categorieën en projecten worden kosten direct ordelijk geregistreerd. De koppeling met AccountingHUB zorgt ervoor dat deze kosten zonder handmatige verwerking op de juiste grootboekrekening en kostenplaats terecht komen.

Alle kosten komen online samen in het webportal van Declaree. Daar kunnen uw klanten in verschillende administraties bekijken, kosten wijzigen, goed- of afkeuren en met een druk op de knop doorzetten naar de boekhouding.

Declaree zorgt voor:
Onze kantoren kunnen een demonstratie krijgen van de software en/of aanvullende informatie aangaande de oplossing en verzorgt t.b.v. de ingebruikname van de software ( en indien nodig) de configuratie en inrichting.

U wilt uw klanten uitstekende dienstverlening bieden en bij Declaree begrijpen ze dat dit verbonden is aan uw kantoornaam. Met het whitelabel programma van Declaree kunt u gebruik maken van alle voordelen die het online expense management systeem biedt onder uw eigen naam, web domein en logo. Declaree neemt hier de inrichtingskosten voor haar rekening.

Direct compliant met alle wet- en regelgeving:
Help uw klanten met de inrichting van de werkkostenregeling. Met Declaree classificeert u heel eenvoudig alle kosten voor uw klanten en behouden u en uw klanten zicht op de beschikbare vrije ruimte (1,2% fiscale loonsom).  Zo voorkomt u overschrijding en onnodige belasting die kan oplopen tot 80% van het bedrag boven forfait bij uw klanten en is alles keurig op orde voor controle van de Belastingdienst.

U ziet liever geen schoenendoos met bonnetjes. Maar ook uw klanten zijn het beu steeds opnieuw alle bonnetjes te verzamelen en deze fysiek aan u over te dragen. U kunt uw klanten eenvoudig helpen dit proces te digitaliseren, zonder daarvoor een grote investering in software en infrastructuur te doen.

Want door de gesloten samenwerking met AccountingHUB krijgt u forse reductie op de normaal gehanteerde prijs per medewerker per maand. Elk kantoor is vervolgens vrij in het kiezen van de eigen tariefstelling richting zijn klant. 

Een voorbeeld overeenkomst zoals aangeboden aan accountants­- of administratiekantoren is bij ons opvraagbaar. De bij ons aangesloten accountants­- en administratiekantoren kunnen zich aanmelden en/of hun interesse kenbaar maken.

klantenfabriek.png

HIGH ATTENTION - KLANTENFABRIEK

Wij hebben gemerkt dat als onze kantoren eenmaal op dreef zijn met AccountingHUB dat ze ook een aanvang kunnen gaan maken met groei! Dus uitbreiding van hun klantenpakket.  ​Maar sales en marketing is altijd lastig, dus daarvoor hebben wij een samenwerking gezocht met de klantenfabriek. Niet zo maar een relatie van ons, maar al jaren een betrouwbare partner!​

U wilt meer klanten. Maar hoe pakt u dat aan? Bij High Attention vindt u alles wat uw bedrijf nodig heeft om meer klanten te winnen. Door slimme combinaties te maken van online marketing, offline marketing, techniek en persoonlijke aandacht levert de High Attention Klantenfabriek u de beste prospects. En dat tegen zeer aantrekkelijke tarieven!

Basis van hun werkwijze is dat je eerst belangstelling kweekt met 1 of 2 mailings (adressen zitten bij de prijs in en je kiest zelf de criteria), zij meten en zien wie er vervolgens waar klikt op of in die nieuwsbrief/mailing. Die worden vervolgens met een uitgekiend telefoonscript benaderd voor een afspraak. Klik hier voor meer informatie!

De eerste opzet is deze:

CALL IN ACTION SMALL € 975

  • 500 adressen
  • 1 x benaderen met e-mailmarketing (inclusief opmaak)
  • Rapportage leads
  • 5 telemarketinguren om de daaruit voortkomende leads op te volgen (inclusief script, bijhouden in CRM en rapportage)


CALL IN ACTION MEDIUM € 1.495

  • 1.000 adressen
  • 2 x benaderen met e-mailmarketing (inclusief opmaak)
  • Rapportage leads
  • 10 telemarketinguren om de daaruit voortkomende leads op te volgen (inclusief script, bijhouden in CRM en rapportage)

CALL IN ACTION LARGE € 2.495

  • 2.500 adressen
  • 2 x benaderen met e-mailmarketing (inclusief opmaak)
  • Rapportage leads
  • 20 telemarketinguren om de daaruit voortkomende leads op te volgen (inclusief script, bijhouden in CRM en rapportage)

 

Caseware.png

Caseware

Ieder AccountingHUB kantoor krijgt een eigen standaard CaseWare Cloud omgeving voor opslag, distributie en monitoring van dossiers.

De gebruikers krijgen de beschikking over CaseWare via CaseWare Online (RemoteApp in Microsoft Azure). Alle AccountingHUB administraties worden direct gekoppeld.

Onze kantoorlicentie is inclusief de opstartfee ad. 795,00 euro per kantoor. U krijgt de meest uitgebreide versie van Caseware, geheel in de cloud, voor ALLE jaarrekeningen van het kantoor (dus niet alleen voor AccountingHUB administraties, maar ook voor ExactOnline, UNIT4, AFAS, Twinfield etc. etc.). 

De kosten per gebruiker bedragen 97,- per maand voor CaseWare Online en 10,- per maand voor CaseWare Cloud. Via Caseware is gelijk KOSTENLOOS een SBR koppeling gerealiseerd voor koppeling met KvK en banken, voor de deponering van jaarrekeningen en aanlevering van kredietaanvragen! Uniek sterke propositie.

Fiscaal-gemak.png

Fiscaal Gemak

Na 1,5 jaar testen en wachten op de juiste tool zijn we eindelijk uitgekomen bij: Unit4 Fiscaal Gemak. De fiscale software in de cloud die wel werkt. De nieuwste wet- en regelgeving is direct beschikbaar. De applicatie is altijd up-to-date: u hoeft nooit meer software opnieuw te installeren.

Niet teveel klikken. U gaat eenvoudig en snel door de aangifte. Unit4 Fiscaal Gemak biedt software die uitblinkt in gebruiksgemak. Zowel geschikt voor kleine, middelgrote en grote kantoren.

Unit4 Fiscaal Gemak maakt het eenvoudig mogelijk om uitgebreide analyses te doen van de data in uw aangiftes. Zo geeft u iedere klant gemakkelijk het beste advies.

Wij hebben als partner van UNIT 4 de volgende afspraken gemaakt:

  • AccountingHUB en FiscaalGemak gaan exclusief samenwerken voor hun fiscale pakket (Fiscaal Gemak). 
  • Alle AccountingHUB kantoren die nog geen FiscaalGemak hebben krijgen een speciale aanbieding met volgende unieke voordelen:
  1. Speciale AccountingHUBkorting
  2. Overgangsregeling voor 2016 ter compensatie van eventuele dubbele kosten
  3. Gratis on boarding/ training door een FiscaalGemak specialist (op basis van een minimum aantal aanmeldingen)

Meer info? Neem contact met ons op.

Whitepaper aanvragen

Benieuwd naar alle ins en outs van onze oplossing? Lees dan onze whitepaper waarin wij onze oplossing geheel aan u uitleggen.

Download whitepaper

Demonstratie aanvragen

Er valt veel over AccountingHUB te vertellen en nog veel meer te laten zien. Vraag daarom een verhelderende gratis demonstratie aan.

Aanvraag verzenden

Contact + aanmelden nieuwsbrief

Energieweg 4
3641 RT  Mijdrecht

Telefoon algemeen: 0297 - 25 00 62
Telefoon sales: 0297 - 22 77 02
Telefoon support:
 0297 - 22 77 03
E-mail
 info@accountinghub.nl

Scroll naar boven